Akibat lelaki ini kencing di atas Al-Quran, lihat apa yang terjadi kepada amat mengerikan dan menyeramkan

1 comment


Fuhhh! Kali ini penulis ingin kongsikan satu berita atau isu yang agak-agak kontroversi dan yang penuh dengan konflik. Sebelum perbincangan dan huraian yang selanjutnya, terlebih dahulu penulis ingin tegaskan di sini adalah perkara ini masih belum disahkan akan kepastiannya sama ada betul-betul berlaku atau hanya rekaan sahaja atau hanya propaganda sesetengah pihak dengan propaganda tertentu….

Namun begitu, apa yang pasti adalah mereka yang ingin mencabar kuasa Allah SWT pasti akan dibalas dengan azab seksa jika tidak di dunia sudah pasti di hari pembalasan kelak. Penulis mendapat cerita ini menerusi seorang rakan di aplikasi WeChat yang mengongsi berita ini.

Berita yang agak simple dengan dua keping gambar sebelum dan selepas namun kita perlu berhati-hati dalam menerima kebenaran akan perkara ini….

Jika sebelum ini berita tentang seorang lelaki yang berubah menjadi makhluk ngeri kerana berniat untuk kencing di atas al-Quran telah terbukti palsu kerana lelaki tersebut hanya memakai kostum Hari Halloween. Dan orang lain telah memanipulasikan gambar tersebut dengan berita palsu yang mengaitkan dengan agama Islam dengan motif yang tidak diketahui.

1 comments:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kini ANDA juga BOLEH Buat Duit dengan TRAFIK PERCUMA dari Facebook!

Nak tahu bagaimana???

KLIK SINI ===> Rahsia Trafik Facebook!

P/S: Peluang Keemasan Seperti Ini Jangan Dilepaskan!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

back to top