3 Posisi persetubuhan yang paling disukai lelaki, para isteri harus INGAT ini

No Comments

Masa diawal alam perkahwinan dulu, hubungan seks dengan suami sungguh menyeronokan. Ada sahaja aksi yang menghairahkan yang membuatkan jantung anda sentiasa berdegup kencang. Tapi adakah kini anda masih mengalami perasan yang sama? Lambat laun, perasan bosan dan biasa akan timbul juga. Oleh itu, menjadi kemestian bagi anda wahai isteri untuk mengetahui posisi hubungan intim yang paling disukai pasangan anda.

1. Deep Penetration
Wanita lebih suka sentuhan yang lembut namun ketahuilah bahawa si suami ingin masuk lebih dalam dan dalam lagi. Suami sentiasa ingin merasakan penetrasi yang dalam namun sering terganggu dengan keluhan sakit dari anda. (Penetration = penembusan)

2. Rear Entry
Tidak semua isteri mahu menikmati seks anal. Namun adakalanya si suami berfantasi mahu melakukannya. Bagi memenuhi fantasi si suami, anda boleh melakukan dengan posisi ‘doggy style’. Tunjukan punggung anda yang seksi itu kepada suami tercinta anda. Percayalah si suami akan lebih puas.

3. Legs In The Air
Angkat kedua kaki anda dan letak dibahu suami anda. Silangkan kedua kaki anda bagi memastikan miss V anda lebih sempit. Dengan posisi ini, suami anda akan cepat klimaks namun ingin melakukanya sekali lagi.

back to top