PENTING !! Pendedahan Terkini Yang Mengejutkan!!! England Keluarkan Keputusan Kajian Mengenai Vaping

2 comments


Dalam pada negara Malaysia dengan sedaya upaya cuba mencari keburukan Vapor dan cuba mengharamkannya, Pertubuhan Kesihatan Awam England, sebuah pertubuhan kesihatan kerajaan telah mengumumkan sokongan penuh mereka dalam menawarkan Vapor untuk membantu berhenti merokok. 

Buat kali pertama untuk mana-mana agensi kesihatan kerajaan serata dunia, England telah secara terbuka mengumumkan bahawa mereka adalah menyokong vaping. Agensi Kesihatan Awam England (PHE) mengeluarkan penemuan rasmi daripada kajian terbesar yang pernah dijalankan ke atas vaping, dan membuat kesimpulan dengan anggaran mereka yang vaping adalah 95% kurang berbahaya daripada merokok.

Pegawai PHE berkata mereka percaya produk vapor "mempunyai potensi untuk memberi sumbangan penting kepada ketagihan untuk tembakau". Berita itu disiarkan hanya beberapa jam yang lalu, merentasi pelbagai media, dan benar-benar satu kejayaan besar bagi industri Vapor. Kenyataan itu sekaligus memberikan kesahihan yang amat diperlukan lebih lagi ia dikeluarkan oleh negara yang mempunyai kredibiliti yang tinggi. 

Ambil Perhatian! Produk Vape Diharamkan Masuk Ke 'Checked-in Baggage' Kapal Terbang
Pengumuman itu tiba pada malam pendengaran peraturan utama di California, yang boleh memberi kesan besar pada industri vape yang bergantung kepada keputusan kajian yang dikeluarkan malam itu. Sebaliknya adalah ironis, keputusan malam itu sebulat suara secara rasmi menerima pakai vaping sebagai satu bentuk pemberhentian tembakau. 

Keputusan itu dikeluarkan walaupun ramai ahli-ahli politik yang mempunyai maklumat salah di negara lain, mahu mengharamkan vaping melalui peraturan-peraturan yang akan melumpuhkan industri vaping. Beberapa pegawai utama kesihatan kerajaan menyokong penemuan terbaru itu, termasuk menteri kesihatan awam England Jane Ellison, dan negara-negara ketua pegawai perubatan Dame Sally Davies. 

PHE percaya sehingga 80,000 kematian setahun boleh dicegah, dengan penggunaan vaping secara besar-besaran dan Agensi Perkhidmatan Kesihatan England kini sedang merancang garis panduan untuk menjadikan ia produk perubatan berlesen. Semoga keputusan kerajaan England ini akan mempengaruhi kerajaan-kerajaan dunia yang lain untuk mengikutinya. Vaping tidak merbahaya, ia menyelamatkan nyawa, dan ia mempunyai potensi untuk menyelamatkan lebih daripada satu bilion orang dari kesan-kesan bahaya merokok.

2 comments

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kini ANDA juga BOLEH Buat Duit dengan TRAFIK PERCUMA dari Facebook!

Nak tahu bagaimana???

KLIK SINI ===> Rahsia Trafik Facebook!

P/S: Peluang Keemasan Seperti Ini Jangan Dilepaskan!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anda Masih MENCARI KERJA???

Download laporan sulit ini sekarang.

Teknik Berkesan Mencari Kerja!

KLIK SINI ===> www.Kerjaya.xyz

P/S: Peluang keemasan seperti ini jangan dilepaskan!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

back to top