Mendebarkan....Jambatan Kaca Yang Boleh Buatkan Anda Terkucil

No Comments

Jurutera di China telah membina sebuah jambatan gantung kaca yang berada 180 meter dari atas tanah di daerah Pingjiang, di wilayah Hunan, selatan China. 

Struktur jambatan gantung ini sepanjang 300 meter antara dua puncak berbatu, dan ia benar-benar bergerak apabila angin bertiup. 

Jelas seorang pelawat yang bernama Fancy menyertai kelab mendaki batuan-tinggi. "Saya pada mulanya merasakan yakin tapi lama kelamaan saya semakin merasa lemah pada lutut, "kata Yun Ku, 23, yang melintasi skywalk kaca. 

Beliau menambah: 'Saya terpaksa kembali apabila ia mula bergerak dan memerlukan banyak dorongan daripada teman lelaki saya. Saya fikir saya akan merasa cair di atas jambatan. Kaki saya tidak akan bekerja. '

Bagi sesiapa merasakan lumpuh oleh ketakutan maka kakitangan yang dilatih khas membantu bersama-sama untuk menggalakkan mereka untuk menamatkan perjalanan.




back to top