LAGI ISU PEKERJA KERAJAAN MUKA DAH CANTIK BAHASA MENGALAHKAN FIRAUN

No Comments

Lagi isu pekerja kerajaan, Muka dah cantik, Bahasa mengalahkan Firaun|Seorang individu memuat naik kenyataan menentang kerajaan secara terbuka di laman Facebook dikecam oleh netizen yang menganggap gadis itu biadab dan tidak wajar diungkap oleh kakitangan awam.

Menerusi gambar-gambar yang tersebar di laman Facebook itu, individu terbabit dikatakan bertugas di Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sebagai Atendan Kesihatan.


Individu yang mengguna#kan nama Zara Bella memuat naik kenyataan “BN (Barisan Nasional) babi,” di Facebook dan juga turut mendakwa kerajaan BN adalah zionis.

“Pui.. adik beradik aku tak join rejim zionis tu la. Ko yang bangang tu yang sokong. Teruskan menjilat buntut Najib,” katanya.

Tindakannya itu mengunda#ng rasa tidak puas hati sesetengah netizen sehingga menyebabkan pertelingkahan di antara mereka.

“Kerja dengan kerajaan, makan hasil kerja dengan kerajaan tetapi mulut bacul. Harap muka saja lawa, tetapi budi bahasa hancur,” kata seorang kakitangan awam yang turut kesal membaca kenyataan yang tidak bertanggungjawab wanita terbabit.

Bagaimanapun, hasil pemerh#atian kami, tuan empunya gambar dan akaun Facebook tersebut mendakwa gambar serta namanya telah digunakan oleh orang lain untuk tujuan memburuk-burukkan Barisan Nasional.

Dakwanya lagi, dia terpaksa menanggung akibat dari perbuatan pihak yang tidak bertanggungjawab itu apabila laman Facebooknya diserang oleh ramai pihak yang tidak berpuas hati dengan kenyataan ‘kontroversi’ itu.

back to top