Gambar bayi berwajah Dajjal dilahirkan? Lihat wajahnya selepas 15 tahun amat mengejutkan

No Comments

Gambar Bayi Dilahirkan Berwajah Dajjal Sedih bila melihat keadaan bayi ini yang dilahirkan sedemikian rupa. namun itu lah lumrah nasibnya. Kejadian ini telah admin dapat dari sebuah blog dimana seorang blogger Sean Mccaffery dari cameroon telah melawat satu hospital tempatan sebelum seorang jururawat memanggilnya sambil memperlihat buat apa anehnya bayi itu.

Menurut laporan daripada blog beliau,bayi tersebut tidak mempunyai mulut dan hidung dan hanya ada satu mata sahaja.Namun kedua tangan dan kaki bayi itu agak normal manakala apa yang amat memeranjatkan blogger itu,dimana alat sulit bayi itu mempunyai kedua-dua jenisnya namun tidak mempunyai dubur.

Apa yang paling menyedihkan saat itu,adalah bayi itu masih boleh menggerakkan tangan dan kakinya seperti bayi normal tetapi oleh kerana ketiadaan mulut dan hidung,bayi itu terpaksa dibiarkan kakitangan hospital meninggal begitu sahaja yang hanya tinggal menuggu masa meninggal dunia.

Menurut pakar,bayi ini disebabkan cyclopia, yang kesemuanya berkaitan dengan jumlah toksin yang tinggi dalam badan semasa pembentukan janin.Menurut sumber lagi,ibu kepada bayi malang itu tinggal dipedalaman dan besar kemungkinan dia memakan bermacam tumbuhan yang bertoksik.

back to top