BIADAP !! :: Alvin Tan HINA JEMAAH HAJI yang maut di Masjidil Haram dengan kata-kata kesat !!

1 comment
MANUSIA laknat! Itulah yang istilah paling sesuai untuk menggelar blogger kontrovesi, Alvin Tan.
Susulan isu kemalangan kren yang tumbang di kota suci Mekah lewat petang semalam yang mengorbankan seramai 107 jemaah haji dari seluruh dunia telah diperkotak-katikkan oleh Alvin melalui laman sosial facebooknya.


Manusia bertopengkan syaitan itu ternyata sudah keterlaluan kerana dia juga telah menghina serta mempersoalkan kewujudan Allah kerana tidak menyelamatkan umatnya yang mahu mengerjakan ibadah haji tidak lama lagi.

Inilah ayat kurang ajar Alvin Tan ::



107 umat Islam telah maut kerana kren pembinaan runtuh dan menimpa umat2 Islam yang sedang menunaikan haji di Mekkah. Kenapa Allah SWT yg Maha Besar dan Maha Berkuasa dan Maha Penyayang x mencegah kejadian tersebut? Curi tulang ke sadis ke x wujud sebenarnya?#‎FikirFikirkanlah #‎AllahBacul

Ternyata tindakan Alvin yang sememangnya suka mempermainkan isu sensitif yang melibatkan agama Islam ini sudah keterlaluan serta sudah berlebihan.
Status yang dimuat naiknya itu jelas dikecam oleh masyarakat di laman sosial. Tak pasal-pasal kena tarbiah dengan netizen.
Semoga Alvin terima balasan setimpal dengan tindakan serta perbuatannya yang suka menghina agama islam selama ini. 

1 comments:

Aku menunggu kesudahan hidup ko Alvin.. Selagi diriku masih bernyawa... Pepatah melayu berkata. Pasal mulut badan binasa....

back to top