BIKIN PANAS!! 3 Foto aksi terlampau mesra Abby Abadi ketika berbulan madu di Bersih 4.0

No Comments

Abby Abadi telah selamat melangsungkan perkahwinan dengan Jai Ezzany, atau nama sebenarnya Muhammad Faizal Zakaria dua minggu lepas. Tidak perlu pergi jauh-jauh dan mahal-mahal untuk berbulan madu, pasangan ini memilih untuk ‘berbulan madu’ di Bersih 4.0 semalam.

Abby yang sebelum ini memang agak vokal dengan kritikan terhadap pentadbiran kerajaan mengongsi gambar-gambar mereka berdua di sana di akaun Instagram miliknya.

Menurut Abby di akaun Instagramnya:

Penat dah sembang tentang BERSIH hari ni. Ambil peduli k. Jangan kata hakak tak payunggg hehe.. Ada yg kata apa yg kami buat ni sia2. Jangan perkecilkan. Kalau tak dapat hasilnya dalam masa terdekat, inshaALLAH utk anak cucu kita nanti. Jangan sombong sangat k. Nakkk berubah, kenaaa ada usaha. Doa senjata Umat ISLAM, tp doa jeee tak buat apa2 tak buleh juga….. Kita #UBAH ?
.
Terjemahan surat Ar-Ra’d ayat 11 artinya: “Sesungguhnya ALLAH tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka.


Nampaknya pasangan ini berkongsi minat yang sama dan itu adalah perkara yang baik. Semoga pasangan ini kekal hingga ke akhir hayat.




back to top