Lagi 5 Foto Elfira Loy berfesyen menyerupai Rahib Gereja

2 comments
Jika sebelum ini Elfira Loy ditegur kerana menghidangkan seni kopi dengan gambar babi, kini pelakon dan pengacara ini dikritik kerana berfesyen menyerupai rahib gereja ketika menghadiri sebuah majlis fesyen baru-baru ini.

Elfira menggayakan busana rekaan pereka lain ketika menghadiri sebuah majlis fesyen yang berlangsung di ibu kota. Akibat daripada gambar tersebut, ada yang menasihatkan agar Elfira lebih peka dalam berfesyen dan tidak kurang juga yang mengkritik dengan kasar pelakon tersebut.

Apa pun, Elfira pastinya mempunyai alasan tersendiri mengapa dia memakai baju berkenaan. Apa yang pasti, rakyat di Malaysia sangat prihatin mengenai perkara sebegini lebih-lebih lagi jika ia melibatkan selebriti.



2 comments

Tak salah...sbb agama Kristian asalnya dari Islam sebelum diberi nama khusus "kristian oleh pengikutnya selepas Nabi Isa diangkat naik kelangit. Banyak ajaran nabi Isa (Jesus) ada yang masih betul tidak diubah oleh pengikutnya termasuk pakaian rahib wanita tapi ajaran yang amat salah sehingga ia menjadi musuh besar islam adalah mempercayai Isa (jesus) sebagai Tuhan (Allah). Cuma ada setengah gereja sudah mengubahnya sehingga boleh pakai gaun singkat, kepala dedah rambut dan leher. Jadi jangan buat tohmahan kalau belum siasat betul2 latarbelakang hidupnya dan cara ibadahnya apakah masih islam atau sudah murtad tapi pakaiannya mengelirukan kita.

SEMUA ORANG ISLAM KENA FAHAM.....INI PAKAIAN ISLAM!!!...BUKAN PAKAIAN KRISTIAN....KEBETULAN IA SAMA!!!!...KERANA NABI ISA JUGA ADALAH ISLAM PADA ASALNYA SEBELUM PENGIKUT2NYA MENJADIKAN IA TERLENCONG DARI SEGI AKIDAH APABILA MENPERCAYAI NABI ISA ADALAH TUHAN (ALLAH).

back to top