Akibat Melakukan Hubungan Sulit Dengan Adik Ipar Akhirnya Bocor Setelah Kemaluan Penuh Dengan Ulat.

No Comments


Seorang Wanita berusia 40 tahun berada dalam keadaan menyedihkan di sebuah Hospital, berdasarkan informasi dari TRIBUNEWS NUSANTAR, di dalam kemaluan wanita itu di temukn 200 lebih ulat belatung.

Katanya kakak mangsa yang berusia 56 tahun yang berdekatan dengan rumah mangsa membawah wanita itu ke Hospital untuk mendpatkan rawatan setelah mengadu kesakitan di bagahian kemaluannya.

Wanita tersebut di datangi oleh doktor ahli bedah, "Belum diketahui apa penyakitnya, untuk sementara dugaan mereka adalah Kanser" tegas doktor pakar bedah.

Setelah membuat siasatan awal di dapati wanita ini tidak pernah menikah sepanjang hidupnya, dan selalu mengamalkan onani dengan alat alat yang dibelinya di beberapa kedai ujur kakaknya yng menunjukkan bukti sebuah alat yang berbentuk kelamin lelaki yang ditemui di dalam bilik mangsa.



Setelah membuat rawatan kedua untuk mengesahkan penyakit yang dialami oleh wanita itu, doktor mengesahkan ia adalah jangkitan daripada kuman air mani yang tidak di basuh setelah wanita melakukan hubungan sulit dengan lelaki kepada kakak mangsa. Sambungannya Sumatera Indonesia.

Sangat sedih dan memalukan apa yang berllaku dengan seorang wanita yang tidak pernah bernikah sepanjang hidupnya, rupa-rupanya ada udang di sebalik batu. tak payah nikah pun dapat lakukan hubungan dengan suami orang, akhirnya bocor setelah menghidap penyakit..!!! 

Iktibar dan pengajaran kepada semua manusia, lebih baik bernikah daripada kethuan dengan lebih teruk lagi.

back to top